[linux] https://www.xs4all.nl/eigenmailserver/

Nico Berg nico op familieberg.name
Wo mei 4 12:33:19 CEST 2022

Ik heb sedert jaar en dag een eigen mailserver. Ik ben nog altijd klant
bij xs4all. (De verbinding nu via Solcon).
Xs4all heeft me altijd goed gesteund bij eventuele problemen. Niets dan
goed over te zeggen.
Sedert kort is xs4all geen xs4all meer maar KPN. Wellicht dat ze nu ook
op service moeten bezuinigen?

Pit