[linux] netwerkshare alleen als read only

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Wo Nov 9 13:40:22 CET 2022

Aldus schreef Fred via Linux op Wed, Nov 09, 2022 at 12:10:39PM +0100:
> [...]

Ik zou even testen of je met 'smbclient' wel read-write toegang tot die share
krijgt onder je gekozen accountnaam en wachtwoord.

Suc6,

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.