[linux] Blog software php

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Okt 6 12:31:03 CEST 2022

On Wed, Oct 05, 2022 at 09:30:53PM +0200, Nico Berg via Linux wrote:
> Hi,
>
> is er iemand op deze plek die van een leuk blog scriptje weet? Liefst
> php.
>
> Ik heb al veel gezocht maar na 5 pogingen van mislukte scripts dacht
> ik aan jullie.
>
> Voor de plaatselijke vereniging. Een scriptje om de voorzitter zijn
> belangrijke berichten te kunnen laten plaatsen.

Hoe ik dat het lees:

} Vereniging heeft op een server blog software draaien.  Leden moeten door
} best veel hoepeltjes springen voordat ze een bericht kunnen plaatsen.
} Mijn inschatting is dat het met een upload script veel makkelijker kan.
}
} Nu ben ik al aan de slag gegaan, maar ik heb het gevoel dat ik nog
} steeds ver van het doel ben dat ik voor ogen heb.
}
} Welk advies hebben jullie voor mij?

Vertel meer over de software die er aan server kant is.

Kom met het script waar jij het verste mee kwam.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse