[linux] Blog software php

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do Okt 6 13:22:18 CEST 2022

Aldus schreef Nico Berg via Linux op Wed, Oct 05, 2022 at 09:30:53PM +0200:
> Hi, is er iemand op deze plek die van een leuk blog scriptje weet? Liefst
> php.
> Ik heb al veel gezocht maar na 5 pogingen van mislukte scripts dacht ik aan
> jullie.
>
> Voor de plaatselijke vereniging. Een scriptje om de voorzitter zijn
> belangrijke berichten te kunnen laten plaatsen.
>

> Alvast bedankt, NB

Ik weet niet wat een "blog" is, maar WordPress zou zo'n PHP script zijn.
De NLLGG gebruikt Drupal, de HCC Joomla.

	https://nl.wikipedia.org/wiki/WordPress
	https://nl.wikipedia.org/wiki/Drupal
	https://nl.wikipedia.org/wiki/Joomla!

Om geschiktheid te beoordelen moet je de wensen van de voorzitter kennen.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.