[linux] Jitsi-meet

Derry cl3m0t op gmail.com
Do Sep 8 16:09:13 CEST 2022

On 08-09-2022 15:15, Fré van Limpt via Linux wrote:

> Nee, Ik wil geen server installeren.
> Ik wil wel software kunnen installeren zonder die melding.

Het is een beetje verwarrend. Als je alleen jitsi wil gebruiken hoef je
niet jitsi-meet te installeren, wat je probeerde te doen.

Je kan jitsi gebruiken bijvoorbeeld via de browser.
https://jitsi.github.io/handbook/docs/user-guide/

Of met Jitsi Desktop:
https://github.com/jitsi/jits

Of met Jitsi Meet Electron:
https://github.com/jitsi/jitsi-meet-electron

Als je jitsi-meet wil installeren op je Debian/Ubuntu server:
https://jitsi.github.io/handbook/docs/devops-guide/devops-guide-quickstart/

Groet,
Derry