[linux] dyndns aan de Fritzbox kant

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Sep 18 09:40:08 CEST 2022

On Sun, Sep 18, 2022 at 09:27:43AM +0200, Hans Paijmans via Linux wrote:
> Hallo,

Dit is een mailinglist

> ik heb een testaccount bij clouddns en 'paijmans.de' bij hen geregistreerd.
> Nu vraagt de Fritzbox bij DynDNS  een paar dingen. De entry waar ik geen
> raad mee weet is 'Update URL'. Wat zouden ze daarmee bedoelen...
>
> Enter the account information for your DynDNS provider.
>
> DynDNS Provider - user-defined
>
> Update URL
>
> Domain name : paijmans.de
>
> Username...

Dus zorg dat er een gemeenschappelijk belang is.

In dit voorbeeld waar "Fritzbox DDNS" en "clouddns" aan elkaar geknoopt
moeten worden. Vertel dan ook over beide kanten.

Ik bedoel dat er geen informatie over "clouddns" is.

Los van in hoeverre het nog "linux" is.

Groeten
Geert Stappers
--