[linux] Kennismaken: WJ Bijl

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Za Mrt 11 19:56:46 CET 2023

Hoi Willem,

Ik denk dat een Shelly door/window sensor dan een goede optie is.
Je kan het gebruiken met de Shelly cloud + de Shelly app. (Daarmee zou je volgens een youtube video (https://youtu.be/TaT0O9GNfMU) notificaties moeten kunnen sturen bij het openen of sluiten van een deur met een bepaalde vertraging.)
Ik denk dat dit doet wat je wilt. Het mooie van Shelly is dat je niet perse hun cloud hoeft te gebruiken, je kan hun cloud uitzetten en het lokaal aansturen met iets als home assistant. (Maar dat lijkt me voor jouw use case overkill)

Vriendelijke groeten,

Willem Ligtenberg