[linux] deurverklikker / Re: Kennismaken: WJ Bijl

WJ Bijl wjbijl op eclypse.nl
Za Mrt 11 22:04:08 CET 2023

Hallo, ik vrees dat dit iets te moeilijk voor mij is. Solderen is voor mij weggelegd (ik heb een tremor in beide handen) en ik ben ook niet zozeer electrotechnisch onderlegd.
Helaas, maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
Willem.
--
De ontrafeling van ons geldstelsel: https://www.ftm.nl/waterwerk

Mar 11, 2023, 18:53 by joostvb-nllgg op mdcc.cx: