[linux] GPSD not found in foxtrotgps

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Nov 12 11:31:47 CET 2023

On Fri, Nov 10, 2023 at 08:46:28PM +0100, Fred Mobach via Linux wrote:

> Beide bestanden zijn niet op het systeem aanwezig,
> maar dank voor het meedenken.

Voor verdere meedenken zal er verdere informatie nodig zijn.

Misschien toch een nieuwe poging doen om de screenshots op te sturen?

Weten we meteen ook of attachments doorgelaten worden door de
mailinglistsoftware. Verzoek: Doe een "reply-to-all" zodat de
attachments naar de ML en maar mij gaan. Dat verstuurde e-mail
naar twee verschillende mailservers gaat (die van mij en die van NLLGG)
Dit bericht is gewoon een "reply-to-list".

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse