[linux] Bericht plaatsen op GITHUB

Derry cl3m0t op gmail.com
Ma Nov 13 22:45:21 CET 2023

On 13-11-2023 20:44, Fred Mobach wrote:

> Precies dat is mijn bedoeling. maar na ingelogd te zijn blijft mijn
probleem
> welke link geeft me toegang tot een scherm waarin ik mijn
probleembeschrijving
> en vraag kan posten?
Er is een groene vierhoek/knop rechtsboven met de tekst "New issue" op:

https://github.com/osmandapp/OsmAnd/issues

Je kan erop klikken en dan kom je op

https://github.com/osmandapp/OsmAnd/issues/new/choose

en daar heb je weer keuze uit " Support request", "Bug Report", etc met
daarnaast groene knoppen met de tekst "Getting started". Je kan dan op
"Getting started" klikken als je een keuze heb gemaakt wat je wilt doen.
Dan kom je op een scherm waarin je vraag kan beschrijven en als je klaar
bent, op de groene knop "Summit new issue" klikken.

Groet,
Derry

ps. Tegenwoordig is het de bedoeling dat als je op een bericht van de
mailinglist wilt reageren dat je dan in je e-mail cliënt "Reply list"
of, als je e-mail cliënt die optie "Reply list" niet heeft, dan "Reply
all" kiest.
Als je in je e-mail cliënt "Reply" kiest dan wordt je bericht *niet*
naar de mailinglist verstuurd, maar alleen naar degene op wie je reageert.