[linux] Betrouwbaarheid externe hardeschijf

M.A. Perry maperry op zeelandnet.nl
Ma Nov 20 13:31:38 CET 2023

Beste mensen,
Bedankt voor je reacties. Ja 1 GB is inderdaad klein! Ik beodelde 1 TB.
Ik noem afscheid van WinDows al 15 jaar geleden dus MS progs kan ik
niet draaien.
Alles in alles lij het mij redelijk om de hardeschijf te her-formatteren
EXT4.
Bedankt voor jullie inzet.
H.gr.
Mike Perry.