[linux] niet linux, wel muziek en mp3-files

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Vr Nov 24 14:41:36 CET 2023

Er zijn streams op npo4, met name over Bach, die je kunt beluisteren. Wanneer je ze kunt beluisteren
zul je  - denk ik - die streams ook kunnen downloaden.  Wanneer je bv gaat naar
https://www.nporadio4.nl/podcasts/altijd-weer-die-bach , dan zie je daar vijf mogelijkheden naar een
stream te luisteren (en ook nog een zesde daaronder.  Heeft iemand van jullie een idee hoe je de
url kunt vinden van die 6 streams? (Wanneer je bv klikt op #5 - Recht in de ziel, dan kom je in een
volgend scherm met "speel af".  Kun je de URL van die "speel af" doorgeven aan gpodder, dan kun
je van dat verhaal een mp3 maken die je met een speler kunt beluisteren op een moment dat je
schikt.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik de URL kan vinden die onder de "> speel aflevering af" zit?
Bij voorbaat dank
Julien