[linux] niet linux, wel muziek en mp3-files

e.email Dirk Jan Lekkerkerker dirkjanl op e.email
Vr Nov 24 20:08:03 CET 2023

En als je het op YouTube gevonden hebt kun je het ook downloaden als
FLAC bestand met 48kHz als het tenminste als HiFi geüpload is.

https://ytdl-org.github.io/youtube-dl/

Ik gebruik: yt-dlp_linux --extract-audio --audio-format flac
https://www.youtube.com/enDeVerdereURLvanDeVideo

Krijg je na verloop van tijd te veel WARNING te zien in de download, dan
een nieuwe versie ophalen van github.

Groet,

Dirk Jan Lekkerkerker
Rozendael 52