[linux] Victoria

Patrick Spek p.spek op tyil.nl
Do Sep 21 16:49:27 CEST 2023

On 21-09-2023 14:21, Annelies Kraaiveld via Linux wrote:
> Mijn vraag: kan iemand van jullie Linux-experts een digibeet zoals ik helpen met deze drie handelingen (back-up maken, Victoria installeren en mogelijk ook weer NordPass installeren)?
> Ik ben graag bereid daarvoor een vergoeding te betalen. Er is echter in mijn omgeving niemand die dit wil en kan en ook de jongen van de computerservice weet het niet, zegt hij.

Hi Annelies,

Er is op het internet veel informatie te vinden hierover, maar ik snap
dat het erg overweldigend kan zijn als je hier verder geen ervaring mee
hebt. Je kunt, zoals Joost ook aangaf, kijken bij buurtlinux.nl of er
iemand bij jou in de buurt kan helpen.

Je kunt ook een keer bij DBLUG langskomen, dan kunnen wij je er in
persoon mee helpen als je wilt. Als ik het op tijd weet kan ik een USB
stick meenemen om een backup op te maken voor je als je dit wilt.