[linux] Victoria

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do Sep 21 19:26:01 CEST 2023

Aldus schreef Annelies Kraaiveld via Linux op Thu, Sep 21, 2023 at 12:21:26PM +0000:
>    Beste mensen van de Linux gebruikersgroep,
>    In maart 2023 heeft een jongen van een computerservice Linux Mint als
>    besturingssysteem op mijn pc geïnstalleerd omdat ik áf wilde van Big Tech.
>    LibreOffice, LibreWolf en Rustdesk zijn ook geïnstalleerd en die gebruik
>    ik met plezier.
>    Mijn dochter heeft tenslotte de passwordmanager die ik al enkele jaren
>    gebruik (NordPass) geïnstalleerd en ik zou die passwordmanager niet meer
>    willen missen.
>    Nu kreeg ik weken geleden een systeemrapport van Linux dat Victoria als
> [...]

Beste mevrouw Kraaiveld,

Voor huisbezoek is uw woonplaats van belang. Treinkaartjes zijn immers
begrotelijk.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.