[linux] Een liht gevende muispijl, kan dat onder Ubuntu, opgelost

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Di Feb 27 12:53:32 CET 2024

Een šlicht gevende muispijl" heb ik dan wel niet, wat ik wel heb gedaan is "grootte van de muispijl"
instellen, en dat geeft nu een "wit omlijnd handje" wanneer de ondergrond zwart is.  En dat is
helemaal prima.
Julien