[linux] 24.04 komt eraan, hoe netjes over 22.04 te zetten?

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Di Feb 27 14:25:43 CET 2024

Zoals je op het net kunt lezen:
"Ubuntu 24.04 LTS, codenamed Noble Numbat, is scheduled for release on April 25, 2024."

Dat is niet volgende week, maar wel binnenkort.
Ik denk dat er vast wel mensen zijn die een nieuwe Ubuntu-installatie hebben uitgevoerd over
de oude heen.  Mijn vraag daarover: hoe pak je het aan een nieuwe versie over de oude heen
te zetten op een manier dayt je de oude programma's (met name libreoffice word en calc) kunt
blijven gebruiken?
Ik ben heel benieuwd.  Duizend maal dank ;-)
Julien