[linux] 24.04 komt eraan, hoe netjes over 22.04 te zetten?

Dirk Jan LekkerkerkerEMAIL dirkjanl op e.email
Di Feb 27 19:07:12 CET 2024

Hier wordt LinuxMint gebruikt, nu 21.2. Bij iedere nieuw nummer, dus
18.3 > 19.0 of 20.3 naar 21.0 doe ik een nieuwe installatie. Maar..

Van enkele programma's zoals Thunderbird, Libre Office en Firefox
kopieer ik de volgende mappen uit de home/mijnaam

.thunderbird
.mozilla
.config/libreoffice

Die plaats ik dan in de nieuwe versie van "home/mijnnaam" nog voordat ik
de betreffende programma's heb geopend. Dan staat alles weer op dezelfde
plek, zelfs de geopende tabbladen staan klaar zoals je het de laatste
keer op de eerdere versie had staan.

Groet, Dirk Jan

--
Dirk Jan Lekkerkerker