[linux] 24.04 komt eraan, hoe netjes over 22.04 te zetten?

John whoisjjc op yahoo.com
Di Feb 27 18:47:44 CET 2024

Ik gebruik Ubuntu nu sinds 2008 of zo. Upgraden gaat heel gemakkelijk,
je kunt wachten totdat de Update-manager zelf vraagt of je dat wil. Zorg
dat de computer niet halverwege uit gaat, en geef hem de tijd alles te
downloaden en te installeren. Verder gaat alles meestal helemaal
vanzelf. De pakketten worden automatisch mee geupdated, zover er nieuwe
versies zijn, in principe wordt er niets gewist dat nodig is om dezelfde
programma's te blijven gebruiken, hoogstens oudere versies van
bestanden, maar die kunnen dus ook wel weg. Ik kan me niet echt
herinneren hierbij problemen te hebben gehad.

grt

jjc