[linux] LibreOffice onder Debian 12.1 ... 12.4

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo Jan 10 13:44:10 CET 2024

On Wed 10 Jan 2024, Dick Kampman via Linux wrote:

> Ik stuit op een probleem bij het opslaan van tekstbestanden vanuit LibreOffice onder genoemde Debians. In de opgeslagen tekstbestanden blijven de locaties van hoofdstukken niet op hun plaats staan. Dergelijke problemen heb niet met LinuxMint.
>
> Is dit nu een Linux-probleem of uitsluitend een Debian probleem?
>
> Hoe zou ik daar achter kunnen komen?

Een eerste stap is het vergelijken van de versies van LibreOffice op
Debian en LinuxMint; functionele verschillen lijken mij meer gerelateerd
aan de applicatie zelf dan aan het besturingssysteem.

Paul