[linux] LibreOffice onder Debian 12.1 ... 12.4

Dick Kampman kampman op xs4all.nl
Do Jan 18 16:07:52 CET 2024

Sorry, duurde even. Ik heb die versienummers nu bekeken. Onder Linux Mint tref ik '1:7.3.7' (waar die '1' voor staat is mij niet duidelijk; Libreoffice zelf heeft het alleen over '7.3.7' o.i.d.)

MXLinux en Debian 12.4 gebruiken versie '4:7.4.7 + deb12u1', heb ik de indruk.

Het lijkt me een heel werk om Debian of MXLinux van een andere versie van Libreoffice te voorzien. Als je, zoals ik, regelmatig tekstverwerking pleegt onder Linux (en dat doe ik al meer dan 20 jaar) dan is het het toch wel lastig om geconfronteerd te worden met Libreoffice-versies waarin de hoofdstuk-locaties opeens zwevend worden.

Zijn er nog andere oplossingen?

Dick Kampman