[linux] OCuLink voor Linux?

Eric de Hont edehont op xs4all.nl
Ma Jul 1 15:09:18 CEST 2024

Hoi,

Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek, ik heb in januari opnieuw
een herseninfarct gekregen, dus het is allemaal nog een beetje zoeken.

Ik wil een nieuwe mini-PC aanschaffen waar alleen Linux op komt. Nu ik
arbeidsongeschikt ben en mijn leven verandert wil ik ook af en toe eens
een spelletje spelen. Weten jullie of het zin heeft te gaan voor een
mini-PC met een OCuLink-poort? Ik zie alleen spelletjes-tests onder
Windows met zo'n poort. Als er voor Linux geen ondersteuning voor is
laat ik het zitten. Ook als er binnenkort van alles aankomt met Linux en
OCuLink, dan zie ik daar op dit moment liever van af.

Dus: gaan voor OCuLink of niet?

Alvast bedankt!

Eric de Hont