[linux] update ongedaan maken

Annelies Kraaiveld a.kraaiveld op proton.me
Vr Jun 7 10:57:06 CEST 2024

Beste gebruikers,

Vanochtend heb ik updates laten uitvoeren en moest daarna de computer opnieuw opstarten. Dat heb ik gedaan, maar vervolgens werkt mijn pc-scherm niet meer. Blijkbaar zat er iets in die updates dat dit heeft veroorzaakt. Het scherm is namelijk niet kapot. Het start op totdat het bureaublad zou moeten verschijnen.

Is er een commando dat deze laatste updates ongedaan maakt? Of is er een commando dat mijn pc-scherm weer aan het werk zet?

Ik ga a.s. zondag met vakantie en moet nog het een en ander afwerken. Als er snel een reactie kan komen, dan heel graag!

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,
Annelies Kraaiveld

Verzonden met [Proton Mail](https://proton.me/) beveiligde e-mail.