[linux] update ongedaan maken

Annelies Kraaiveld a.kraaiveld op proton.me
Vr Jun 7 14:59:44 CEST 2024

Verzonden met Proton Mail beveiligde e-mail.

Op vrijdag 7 juni 2024 om 14:07 schreef Derry via Linux <linux op lists.nllgg.nl>:

> Ik heb voor jou via internet opgezocht, blijkbaar moet je bij sommige
> computer de ESC toets in plaats van de Shift toets indrukken en
> ingedrukt houden na het voorbijkomen van de BIOS meldingen.

Beste allemaal,
Ook het indrukken van Esc doet niets. Misschien doe ik het niet op het juiste tijdstip. Maar ik ben niet toegerust om te weten wanneer. Is er iemand die in de buurt van Veenendaal woont en mij kan helpen???