[linux] OSMAND import input formaat OSF: hoe maak jr zo'n bestand?

Derry cl3m0t op gmail.com
Ma Mrt 18 18:30:16 CET 2024

On 18-03-2024 11:30, peter.vollebregt (gmail) via Linux wrote:

> Volgens mij kan je favourites.gpx niet meer gebruiken, zit tegenwoordig
> ook al verstopt in een database. Vroeger zette ik een backup neer door
> deze op mijn android te kopieren, maar tegenwoordig heb je die export en
> import via osf bestanden. Hoe die te maken weet ik ook niet.
>
> Het schijnt wel mogelijk te zijn om een gpx file met punten te laden
> (als je die hebt). Kwam op Reddit deze hint tegen:
>
>     OsmAnd will import gpx files with names points as favourites into
>     their own folder. To do this you will need to convert the file to
> [...]

Volgens de beschrijving via onderstaande link zou je met de export
functie een OSF file kunnen genereren.

https://www.osmand.net/docs/user/personal/import-export

Misschien kan de documentatie op de link hieronder ook van nut zijn?

https://www.osmand.net/docs/user/personal/favorites#favorites-in-gpx-file

Groet,
Derry