[linux] inloggen op website

Dick Kampman kampman op xs4all.nl
Wo Sep 18 10:47:28 CEST 2024

> Op 18-09-2024 10:29 CEST schreef Dick Kampman <kampman op xs4all.nl>:
>

> =============================

> Beste mensen,
>
> Bedankt voor alle nuttige informatie. Ik ga ermee aan de slag.
>
> Overigens: host meldt mij, dat men niet meer met sftp maar uitsluitend met ftp werkt. Dat lijkt mij een onverstandige keus, maar het is niet anders.
>
> Dick

ik probeer nu de toegangsprocedure met ftp (in plaats van sftp) uit en krijg het volgende:

ftp f_00072ba3 op www.uitgeverida.nl
Trying [2a01:448:4005::102]:21 ...
Connected to www.uitgeverida.nl.
220 ProFTPD Server (ProFTPD) [2a01:448:4005::102]
550 SSL/TLS required on the control channel
ftp: Login failed

Blijf ik op dit terrein toch typische Linux-leek?, of is er meer aan de hand?

Dick