[linux] te kleine fonts

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Apr 3 19:45:13 CEST 2005

Hoi Lijst,

OMdat ik geen IE geinstalleerd heb en dat met wine wel schijnt te kunnen, ben
ik even aan de slag gegaan om wine winetools en -slik- IE te installeren.

Een van de hindernissen is dat ik met winetools een font voor mijn nues krijg
dat allen te lezen is als ik mijn nues op het scherm leg (en ik zit er liever
een meter vandaan) Didier kwam met de tip dat dit aan mijn X config ligt,
maar welke sectie moet ik aanpassen om die rarre fonts groter te krijgen (ik
dacht dat het aan gtk lag, maar gtk doet tegenwoordig netjes kde na, dus daar
ligt het waarschijnlijk niet aan)

Dus: In welke sectie pas ik de fontsize aan?
--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl