[linux] Re: Apache2 + ssl + subversion configuratie probleem (opgelost)

Onno van Eijk onno op gorgoz.org
Zo Apr 3 20:32:06 CEST 2005

> Nu wil ik dat de repositories benaderd kunnen worden via
> https://svn.example.com/svn	(dit werkt)
> maar door de standaard methode van configuratie van svn werkt
> http://www.example.com/svn ook (Waarvoor geldt dat svn en www virtual
> hosts zijn van dezelfde apache2 server)
>
> En dit laatste wil ik liever niet.
>
> Dit is mijn dav_svn.conf
> <Location /svn>
>   DAV svn
>   SVNPath /var/lib/svn/repos1
>
>   AuthType Basic
>   AuthName "Subversion Repository"
>   AuthUserFile /etc/apache2/dav_svn.passwd

> [...]

Ik ben er al achter; ik heb de inhoud van dav_svn.conf in de virtualhost
configuratie file gezet, zodat deze configuratie niet langer geldt voor
alle hosts.
(Dit voor iedereen die hetzelfde probleem heeft/gaat krijgen)

grz,
Onno