[linux] Re: te kleine fonts

Zo Apr 3 22:16:35 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 10:12:37PM +0200, Jelle Boomstra wrote:
> Om te zien hoeveel IE mijn versgebakken gevalideerde site vernaggeld en daar
> eventueel wat aan te doen. De klant is minder onder de indruk van een
> verhaaltje over css, standaarden en IE, snap je?

dan moet je je klant toch maar overtuigen, voordat er iets finaal aan
flinters gaat omdat het het zo nodig non-compliant wil maken...

ik weet het, makkelijk gezegd, maar de enige manier om mensen wakker te
schudden is door ze wakker te schudden........

jij als maker van een validated website, hebt de taak ook om klanten op
te voeden....

--
http://www.linux-it.nl