[linux] Re: te kleine fonts

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Apr 3 22:25:18 CEST 2005

On Sunday 03 April 2005 22:16, Roeland Th. Jansen wrote:

> dan moet je je klant toch maar overtuigen, voordat er iets finaal aan
> flinters gaat omdat het het zo nodig non-compliant wil maken...
Ik ben er nog niet van overtuigd dat het niet mogelijk is om zowel goed
validerend als IE compliant te blijven in dit geval.

> ik weet het, makkelijk gezegd, maar de enige manier om mensen wakker te
> schudden is door ze wakker te schudden........
>
> jij als maker van een validated website, hebt de taak ook om klanten op
> te voeden....
Ja dat zou ik best kunnen doen, maar daar los ik nog niets mee op. Het gaat er
uiteindelijk om dat het goed bij de mogelijke klanten op het scherm komt.  En
ik heb er geen behoefte aan om al hun mogelijke klanten op te voeden (ze doen
gelukkig geen strafrecht...)

Maar ik begrijp dat jij wel websites aan je klanten verkoopt die het niet
netjes doen op IE? en die klanten hou je ook?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl