[linux] MS vs other (was Re: Re: te kleine fonts)

Ma Apr 4 11:16:10 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 10:25:18PM +0200, Jelle Boomstra wrote:
> Maar ik begrijp dat jij wel websites aan je klanten verkoopt die het niet
> netjes doen op IE? en die klanten hou je ook?

wij verkopen in principe niet aan klanten die eisen stellen aan hard- en
software als je van tevoren weet dat je het niet hard kunt maken.
dat is niet goed voor je eigen business.

als iemand komt om een betrouwbaar systeem en in diezelfde zin tevens roept
dat men graag MS wil, dan leggen we uit dat dat vaak mutually exclusive is.
als men dan toch bij MS wil blijven dan wordt daar in de offerte
rekening mee gehouden door te melnden dat wij een ander advies gegeven
hebben en dat we de uitdrukkelijke wens van de klant volgen. alle
voortkomende kosten, ellende en dergelijke, kunnen niet verhaald worden
op ons.

overigens, als je bij klanten een goede uitleg kunt geven, dan wil men
meestal wel inzien dat MS niet altijd de beste oplossing is.

educatie (ook achteraf) is heel belangrijk.

--
http://www.linux-it.nl