[linux] Re: vi en nul karakters

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Apr 7 11:22:35 CEST 2005

Op do, 31-03-2005 te 20:22 +0200, schreef Robert M. Stockmann:

> De zoek funtie in vi is / , type dan het volgende in :
>
> /<CNTRL-V><CNTRL>@

Ik had het document reeds handmatig aangepast. Ik heb nu weer een
document waar het karakter in voorkomt. Maar het lukt me niet om op die
manier het karakter in te voeren. Is er een andere manier?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>