[linux] Re: vi en nul karakters

Do Apr 7 11:22:43 CEST 2005

Aldus schreef Cecil Westerhof op Thu, Apr 07, 2005 at 11:22:35AM +0200:

> Ik had het document reeds handmatig aangepast. Ik heb nu weer een
> document waar het karakter in voorkomt. Maar het lukt me niet om op die
> manier het karakter in te voeren. Is er een andere manier?

Ik maak graag gebruik van de 'joe' editor om semi-binaire bestanden te
editen. (wat destijds lastig was omdat ik telkens Linux moest booten om
te editen, gevolgd door MS-DOS om het programma te testen).

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Windows bot Net: now playing with a screen near you