[linux] Re: VoIP

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Apr 7 17:28:47 CEST 2005

On Thursday 07 April 2005 17:18, M. Piscaer wrote:
> Afgelopen zaterdag is er een presentatie geweest over VoIP maar de
> presentatie zou online gezet worden, maar tot op heden kan ik deze niet
> vinden.
>
> Komt deze nog online te staan, of meschien kijk ik er over heen?
hoe heette dat bedrijfje van die meneer ook alweer? Iets als neonova oid. Daar
zou je eens op kunnen zoeken... neonova.nl laat wel iets van die aard zien.
en die kaarten, waren dat geen digium kaarten die met asterix werkten?
Lijkt me genoeg tolgeld om google je naar interessante plaatsen te brengen.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl