[linux] Re: VoIP

M. Piscaer michiel op piscaer.com
Do Apr 7 17:36:16 CEST 2005

Jelle Boomstra schreef:

>hoe heette dat bedrijfje van die meneer ook alweer? Iets als neonova oid. Daar
>zou je eens op kunnen zoeken... neonova.nl laat wel iets van die aard zien.
>en die kaarten, waren dat geen digium kaarten die met asterix werkten?
>Lijkt me genoeg tolgeld om google je naar interessante plaatsen te brengen.

Ik ben zelf al een tijdje met asterisk aan het spelen, Ik en mijn
viendin die een beetje ver van elkaar afwonen bellen gezellig uren met
elkaar over deze server.

Maar er stonden andere intterresante dingen in de presentatie van daar
dat ik dat ding wou.

Dat bedrijf heeft inderdaad neonova.

Ze zijn volgends mij importeur van een aantal voip telefoons, dit weet
ik niet zerker, dit denk ik alleen.

De kaarten asterisk waren inderdaad van digium.

Met vriendelijke groet,

M. Piscaer