[linux] Wanneer door kmail gestarte browser cache-files niet kan vinden

Ma Apr 11 12:17:37 CEST 2005

Het gebeurt me nogal vaak dat het bekijken van een website niet lukt
omdat files niet in de cache gevonden kunnen worden (bv "the file
/var/tmp/kdecache-julien/krun/7551.0.4421205.stm cannot be found. Please
check the location and try again. Dit gebeurt in het bijzonder wanneer
ik vanuit kmail een website aanklik. Iemand die dit kent, en daar een
oplossing voor weet?
bvhd
--
Julien Michielsen