[linux] Re: rippen CD's

Ma Apr 11 12:26:43 CEST 2005

Aldus schreef Cecil Westerhof op Mon, Apr 11, 2005 at 12:04:11PM +0200:
> Als ik met Grib een CD rip, dan duurt dit meestal rond het half uur. Op

Dat lijkt me vrij normaal als je een dual-speed (2x) CD-ROM drive hebt.

Van 'Grib' heb ik nog nooit gehoord. Je kunt 'cdda2wav' gebruiken om
een audio-CD te converteren.

Men zegt dat er tegenwoordig behalve CD's die voldoen aan de
'Compact Disc - Digital Audio' standaarden ook CD's in omloop zijn die
daar niet aan voldoen om het kopiƫren moeilijker te maken.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Windows bot Net: now playing with a screen near you