[linux] Re: rippen CD's

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Apr 11 18:51:38 CEST 2005

Op ma, 11-04-2005 te 14:26 +0200, schreef Ronald S. Bultje:

> Hangt van je settings af. Je gebruikt cdparanoia, in de opties kun je een
> cdparanoia path opgeven. Zet de 'paranoia mode' laag, dan gaat het
> sneller. Dingen als disksnelheid of encoder snelheid zullen de bottleneck
> niet zijn hier...

Die staat op maximaal ja en dat is het 'probleem' dus ook. Maar
kwaliteit lijkt me belangrijker dan snelheid. Dus voorlopig ieder half
uur een CD wisselen. ;-}

> En probeer sound juicer eens, grip is echt een stenen tijdperk applicatie!
> Zelfde idee, maar dan een gelikte interface met auto-tagging en
> dergelijke.

Die klaagt over een plugin voor CD-toegang. Het vreemde is dat hij wel
de inhoud van de CD toont. Maar daarna houdt hij er meteen mee op. Dus
dat zal ik even uit moeten zoeken.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>