[linux] Re: Het remappen van de "+" op het numerieke toetsenbord

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Do Apr 14 16:07:40 CEST 2005

On 4/14/05, Paul Slootman <paul+nospam op wurtel.net> wrote:

> Was wel aangekomen, maar ik denk dat de meeste mensen "gewone"
> xterm-achtige dingen gebruiken...

Het mogen van mij ook normale xterm achtige dingen zijn ;-).

Ik heb wel het 1 en ander gevonden maar vond het nog steeds
ondoorzichtig. Ik had de hoop dat iemand hier iets dergelijks (of
desnoods een paar andere toetsen) al eens had uitgehaald en een
voorbeeld kon geven.

Voorlopig ga ik dan maar weer verder zoeken op het grote wijde boze web.

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman