[linux] Re: Het remappen van de "+" op het numerieke toetsenbord

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Apr 14 16:42:32 CEST 2005

On Thu 14 Apr 2005, Marc Fellman wrote:

> Het mogen van mij ook normale xterm achtige dingen zijn ;-).

Ah, ik dacht dat het per se in putty moest...

xmodmap -e 'keycode 86 = comma'
levert bij mij een 'keypad +' toets die comma's geeft. Dat doet ie dan
wel overal, niet alleen in de xterm...

Paul Slootman