[linux] Re: Mounten USB stick

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Apr 14 17:29:12 CEST 2005

Kees Theunissen wrote:

>Mounten kon dus (als root) met: mount -t vfat /dev/sdb1 /mnt/whatever

Inderdaad, dit lukte meteen (maar dan met /dev/sda1 omdat m'n writer
uit stond). Hetzelfde werkt trouwens voor m'n mp3 speler, maar omdat
ik die niet zo vaak ververs en ik 'm bovendien niet als backup device
gebruik vond ik het geen ramp om die alleen onder windows te gebruiken.

>Ja, dit klinkt erg omslachtig.

Niet echt. KDE en Gnome heb ik niet eens geinstalleerd, alelen de
libraries omdat sommige progs die nodig hebben.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html