[linux] Re: outlook en pgp

Za Apr 16 11:48:53 CEST 2005

On Sat, Apr 16, 2005 at 09:34:27AM +0000, Cor Gest wrote:
> Eh, heb je ooit geprobeerd aan een student uit te leggen dat hij/zij
> dom bezig is,
> .... en ?
>      beviel dat ? ;-))

sommigen leren nooit wat, dat is waar ;-)

maargoed, ik waarschuw mensne vaak van te voren en als dan na 3 maanden
de ellende compleet is, dan vertel ik ze altijd dat 'windows' een "keus"
is die je zelf maakt. en met windows, ook de applicaties.

veel collega's zijn ondertussen al over op FF/TB of MOZ bijvoorbeeld.
Als je ze ook vertelt dat bijvoorbeeld IE voor meer dan 300 dagen in het
jaar vulnerable is terwijl FF dat bijvoorbeeld maar een aantal weken in
het jaar is....

tuurlijk zal je mensen houden die iets willen met de PC wat linux niet
kan bieden. gelukkig is het andersom ook zo, en dan nog in grotere mate
ook: met linux (unix iha) kan je veel meer, vaak efficienter ook.

zodra ik merk dat iemand een plaat voor zijn of haar hoofd heeft, dan
onthou ik dat gewoon en als er wat mis gaat, dan herinner ik ze er
alleen maar aan. werkt wel aardig. (en ja ik geef toe dat is soms best
irritant, maar je hebt een keus..)
--
http://www.linux-it.nl