[linux] Re: outlook en pgp

Za Apr 16 12:17:04 CEST 2005

Aldus schreef Roeland Th. Jansen op Sat, Apr 16, 2005 at 11:48:53AM +0200:
> maargoed, ik waarschuw mensne vaak van te voren en als dan na 3 maanden
> de ellende compleet is, dan vertel ik ze altijd dat 'windows' een "keus"
> is die je zelf maakt. en met windows, ook de applicaties.

Ik heb destijds gekozen om Windows op mijn desktop te gebruiken. Het
alternatief was ontslag op staande voet. Ik heb erbij verteld dat ik
niet in staat was om enige vorm van support te leveren op dat produkt.

Toevallig ontving ik laatst een mailtje met attachment van een Outlook
gebruiker. Die had geen gebruik gemaakt van PGP, maar met bestandsformaat
was voor mij cryptisch genoeg om het niet te kunnen ontcijferen.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Windows bot Net: now playing with a screen near you