[linux] Re: outlook en pgp

Za Apr 16 12:35:22 CEST 2005

On Sat, Apr 16, 2005 at 12:17:04PM +0200, Daniel C. von Asmuth wrote:
> Ik heb destijds gekozen om Windows op mijn desktop te gebruiken. Het
> alternatief was ontslag op staande voet. Ik heb erbij verteld dat ik
> niet in staat was om enige vorm van support te leveren op dat produkt.

da's geen alternatief. verder niet houdbaar natuurlijk voor e baas, maar
de ellende die je er van hebt....

voor mij een reden om niet zo gauw naar een andere afdeling binnen mijn
bedrijf te gaan -- vanwege windows.

> Toevallig ontving ik laatst een mailtje met attachment van een Outlook
> gebruiker. Die had geen gebruik gemaakt van PGP, maar met bestandsformaat
> was voor mij cryptisch genoeg om het niet te kunnen ontcijferen.

werkt dat in ieder geval goed ;-)

"ik heb het dusdanig encrypted dat ik er zelf ook niks meer mee kan."

ideaal....
--
http://www.linux-it.nl