[linux] Re: outlook en pgp

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Za Apr 16 15:07:58 CEST 2005

On Saturday 16 April 2005 13:58, Roeland Th. Jansen wrote:
> ook waar. wat ben je eigenlijk, als je weet dat iemand een verkeerde
> keus maakt en je 'm niet probeert tegen te houden ?

Net als iedereen, lijkt mij.
Het zou wat worden als iedereen elkaar probeerte tegen te houden als ze een
verkeerde keus maakten. Dan zou ik meer dan alleen jehova;s bij mijn deur weg
moeten slaan. De ik-heb-het-je-toch-gezgd benadering wekt nou niet echt
positieve gevoelens op bij de ontvanger, dus de kans dat je er iemand mee
overtuigd is redelijk klein...

Niet dat dat ook maar iemand zal overtuigen het niet te doen... ;-)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl