[linux] Re: outlook en pgp

Za Apr 16 15:22:35 CEST 2005

On Sat, Apr 16, 2005 at 03:07:58PM +0200, Jelle Boomstra wrote:
> Het zou wat worden als iedereen elkaar probeerte tegen te houden als ze een
> verkeerde keus maakten. Dan zou ik meer dan alleen jehova;s bij mijn deur weg
> moeten slaan. De ik-heb-het-je-toch-gezgd benadering wekt nou niet echt
> positieve gevoelens op bij de ontvanger, dus de kans dat je er iemand mee
> overtuigd is redelijk klein...

dus je laat dat omaatje oversteken terwijl je ziet dat ze over 7 seconde
haar laatste adem uitblaast vanwege die auto die haar plat gaat rijden ?
;-)

kijk, ik hoe niet iedereen tegen voor elke keus die men maakt, je hebt
immers zelf de keus om iets te doen. ik hou mensen tegen die een
pingpong bal als experiment proberen door te slikken. ik probeer mensen
tegen te houden in mijn optiek foute software te gebruiken.

jij zegt dat het niet werkt, ik zie het anders met enige regelmaat wel
gebeuren....

tuurlijk zijn er mensen bij die het niet leuk vinden, maar moeten we de
commentaren maar weglaten voor the sake of wat ? ja wat eigenlijk ?

ik was laatst trouwens ergens waar we met onder andere een kerel zaten
die niks merkte van vraag naar open soure en vond dat alleen "het beste
van het beste voor zijn klanten" genoeg was. de vraag waarom hij dan
windows installeerde werd beantwoord met "dat het geld opleverde".

klaarblijkelijk is het beste van het beste alleen voor zichzelf van
toepassing...

--
http://www.linux-it.nl