[linux] Re: outlook en pgp

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Za Apr 16 15:45:40 CEST 2005

On Saturday 16 April 2005 15:22, Roeland Th. Jansen wrote:
> dus je laat dat omaatje oversteken terwijl je ziet dat ze over 7 seconde
> haar laatste adem uitblaast vanwege die auto die haar plat gaat rijden ?
> ;-)

Dit is een typisch voorbeeld van een strooien-man argument. De analogie is
absurd. Wie gaat er dood van een virus infectie op windos?

(omdat ik deze mail opende met een terechtwijzing, is de kans dat ik roeland,
of iemand anders overtuig nihil, dus de goede argumenten bewaar ik voor
later ;-)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra