[linux] Re: USB, muis en 'sweex'-switch

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Apr 17 13:48:29 CEST 2005

eva & Morten Borchorst wrote:

> Zou het niet kunne zijn dat het komt door dat jou X configuratie een USB
> muis verwacht en geen PS2?? Zou hij het niet weer doen als je SAX of een
> gelijke gereedschap loslaat op het vinden van je muis met de stekker in
> de SP" gat.

Dat heb ik net allemaal geprobeerd, en tot mijn verbazing werken muizen
in de PS/2 helemaal niet meer. Ik heb er met SAX2 aan geprutst, heb met
de hand dynamic links gezet van /dev/psaux naar /dev/mouse (was
/dev/input/mice), maar niets werkt. Ook in de BIOS staat alles goed.

Ik gebruik SuSE 9.1

Maar ja, de USB-mouse werkt en blijft werken, dus...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI