[linux] Re: OCR programma voor de command-line ?

Di Apr 19 22:06:25 CEST 2005

On Tue, 19 Apr 2005, J. wrote:

> Vraagje; Kan iemand mij een goed OCR programma voor de Command-line
> aanraden ? Ik heb de afgelopen 2 dagen wat getest met GOCR maar de
> resultaten zijn er niet of gewoon ronduit slecht .

Ik dat je je ze allemaal getest hebt. Van de rest die google vond heb ik
weinig voortgang gezien de laatste jaren.

> --
> Don't worry Ma'am. We're university students, - we know what we're doing.

Famous last words. Maar een tagline afscheiding is gebruikelijk streep
streep spatie. En dan knipt pine hem automatisch zodat ik geen
plaagstootjes kan uitdelen over de tagline.

Hugo.