[linux] Re: OCR programma voor de command-line ?

J. mailing-lists op xs4all.nl
Wo Apr 20 00:01:35 CEST 2005

On Tue, 19 Apr 2005, Hugo van der Kooij wrote:

> Ik dat je je ze allemaal getest hebt. Van de rest die google vond heb ik
> weinig voortgang gezien de laatste jaren.

I.d.d.

> Famous last words. Maar een tagline afscheiding is gebruikelijk streep
> streep spatie. En dan knipt pine hem automatisch zodat ik geen
> plaagstootjes kan uitdelen over de tagline.
>
> Hugo.

Heb 'm geupdate.. Deze moet beter zijn . Welke config directive is dat in
pine, om automagisch de sig eraf te strippe ? Mischien wel handig ...

--
Don't worry Ma'am. We're university students, - we know what we're doing.